
بهینه سازی موتور جستجو هر روز با هر به روز رسانی الگوریتم جدید سخت تر می شوید. شما باید وب سایت خود را به طور منظم به روز نگه دارید.
در واقع، به روز رسانی های گوگل گلوگاه نیستند. هر بهروزرسانی الگوریتمی با هدف بهبود تجربه کاربر و اطلاعات مربوط به سؤالاتی است که دریافت میکنند.
در اینجا برخی از معیارها وجود دارد 7 تمرین سئو که باید در سال 2020 بدون هیچ تاخیری دنبال کنید
از عنوان و توضیحات متا به طور موثر استفاده کنید:
خزنده های موتورهای جستجو متا تگ ها را می خوانند، این اولین چیزی است که کاربران قبل از ورود به وب سایت شما از SERP ها می بینند. با نوشتن متا تگ های جذاب افزایش CTR لینک ها در SERP، هنگام نوشتن محتوا برای تگ های متا، روی کلمات کلیدی خود به اندازه کافی تحقیق کنید. مطمئن شوید که برای انسان ها محتوا می نویسید تا ربات ها را جذب نکنید، با این فرض که SERP بازده بالاتری دارد.
اطمینان حاصل کنید که URL ها خاص کلمه کلیدی هستند:
با استفاده از کلمات کلیدی در URL به کاربران کمک زیادی می کند تا بفهمند صفحه چیست. این اطلاعات بیشتر در مورد صفحه ارائه می دهد، فرض کنید زمانی که محتوا را با URL برهنه به اشتراک می گذارید. URL ها به طور پیش فرض هنگام ایجاد هر صفحه ای تولید می شوند، اما می توانند تاریخ، اعداد و داده های نامربوط را نیز شامل شوند، این امر بر رتبه بندی SEO شما تأثیر منفی می گذارد زیرا تراکم کلمات کلیدی فهرست شما در SERP را کاهش می دهد.
صفحه خاص کلمه کلیدی را اینجا ببینید: https://www.vps9.net/russia-kvm-linux-vps
از محتوای بصری استفاده کنید:
با افزایش نیاز و مصرف محتوای بصری در زمان های اخیر، دامنه توجه محتوای متنی در حال کاهش است. اگر میخواهید کاربران زمان بیشتری را برای درک محتوای شما صرف کنند و بر اساس فراخوان اقدام کنند، باید آن را در نظر بگیرید تصاویر و ویدیوها در صفحه شما،
محتوای بصری ترند است و کاربران را جذب می کند. وقتی محتوا برای تماشا جذاب است، اغلب متوقف میشوند و مطالب را میخوانند. نمایش چند برجستهکننده کلیدی در مورد محتوا باعث میشود پیام در مدت زمان کوتاهی به وضوح بیان شود و علاقه ایجاد کند.
صفحه «ترافیک صفر» را حذف کنید:
صفحات بدون ترافیک به صفحاتی گفته می شود که صفحات آنها محتوای با کیفیت کافی ندارند. چنین صفحاتی بر کیفیت کلی وب سایت شما تأثیر می گذارد. صفحات وب را که ترافیک ندارند شناسایی کنید، آنها را حذف کنید و محتوا را با اطلاعات مفید به روز کنید.
به روز رسانی محتوای ضعیف:
داشتن محتوای قدیمی اشکالی ندارد، اما باید مطمئن شوید که به طور مرتب آن را به روز می کنید تا هر بار جالب تر شود. بهجای انتشار هر بار محتوای جدید، میتوانید محتوای موجود را با محتوای بصری و آمار بیشتر بهروزرسانی کنید تا جذابتر و آموزندهتر شود.
استفاده از بک لینک:
لینک ها برای هدایت ترافیک به سایت شما ضروری هستند. شما برای وبسایتهای دیگر پیوندهای برگشتی ایجاد میکنید که امکان پست مهمان و بک پیوند از بیو به سایت شما را میدهد. رویکرد دیگر این است که با شخصی با موقعیت مشابه برای ایجاد محتوای پادکست همکاری کنید. همچنین می تواند حضور شما را در بخش صنعتی شما افزایش دهد.
طراحی صفحه واکنشگرا و سرعت:
وب سایت شما نه تنها بر روی دسکتاپ بلکه در دستگاه های مختلف مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز مشاهده می شود. امروزه a افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند از این رو لازم است یک طراحی وب ریسپانسیو داشته باشید که صفحه وب را مطابق با اندازه صفحه نمایش دهد.
سایت خود را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید:
گزینه های اشتراک گذاری را به محتوای وب سایت و لیست محصولات خود اضافه کنید تا کاربران بتوانند محتوای شما را با یک کلیک به اشتراک بگذارند. این محتوا را می سازد هر زمان که کاربر قصد دارد محتوا را با دوستان خود به اشتراک بگذارد قابل اشتراک گذاری است. این نه تنها به شما کمک می کند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید، بلکه رتبه شما را نیز افزایش می دهد.
نتیجه
تحت تعقیب محتوای با کیفیت و کاربر پسند بودن از وب سایت تا آنجا که به به روز رسانی های الگوریتمی مربوط می شود، زمانی که فناوری ارتقا می یابد، ادامه می یابد. نیاز به آخرین به روز رسانی اجتناب ناپذیر است، این تنها راه برای رشد است. اگر وب سایت خود را به موقع به روز نکنید، به زودی از رقابت خارج خواهید شد. بنابراین، وب سایت خود را طبق آخرین به روز رسانی های فنی به روز نگه دارید. سعی نکنید میانبرهای قدیمی الگوریتم گوگل را فریب دهید. با تمرین تکنیک های سئو بالا، در جایگاه برتر از رقبای خود پیشی خواهید گرفت و در SERP رتبه بالاتری خواهید داشت.